Egy poros garázsban parkoló Honda CB300R oldalnézetből.

VÁLTSON MARKÁNSABB MODELLRE!

Új érzésre vágyik? A gyorsan reagáló erőforrásnak és a könnyű váznak köszönhetően élvezetes élményt nyújt a száguldás. Bárminek is tartjuk – akár az első lépcsőfoknak a nagyobb modellek felé, akár a „nagyok” egy között száguldó fura különcnek –, a CB300R lendületes egyhengeres motorral és kiváló minőségű vázzal készül; ehhez hozzátartoznak a Showa SFF-BP fordított villák, és már meg is született a Neo Sports Café különleges és kiemelkedő stílusa. Próbálja ki a motorozást a lehető legletisztultabb formában!

Honda CB300R oldalnézetből, menet közben.

FÉNYSEBESSÉG

Mi másra lenne szüksége? Pillanatnyilag semmire. A CB300R minden parancsra sebészeti pontossággal reagál; olyan gyorsan teszi a dolgát, mint ahogy ön rágondol. Amint elfordítja a gázkart, és kipróbálja, hogy gyorsul a motor, a kipufogó hangjától szaporábban veszi majd a levegőt – eközben pedig a könnyű alváz mozgékonyan
és fegyelmezetten veszi a kanyarokat. Ilyen az igazi száguldás!

Honda CB300R háromnegyedes felvétel elölnézetből, és egy nő, aki a motort nézegeti egy stúdióban.

Megjelenés, képességek és élmény: mind nagyszabású

Lássuk be, a motorozás szóló élvezet. A motorkerékpár, amelyen Ön ül, kiemeli a személyiségét, a CB300R kacskaringós vonalai pedig fokozzák az összhatást. A Neo Sports Café minimalizmusa keveredik benne a minden apróságra ügyelő mérnöki szakértelemmel – így lesz ebből egy olyan motorkerékpár, amely kevesebből is többre képes. A prémium minőségű felfüggesztés és fékek könnyű, magabiztos kezelhetőséget biztosítanak, a járművet pedig nagy nyomatékot és teljesítményt leadó motor hajtja. Ne fogja vissza magát: nyeregbe, és nyomás!

Honda CB300R háromnegyedes felvétel elölnézetből, és egy nő, aki a motort nézegeti egy stúdióban.

Változatos irányíthatóság és fékezhetőség

A könnyű és erős, kiegyensúlyozott merevsége mellett jó visszajelzést adó gyémánt alakú acélváz a gyors kormányzás záloga. A CB300R sallangmentes megjelenésében is hatalmas szerepe van. Az új, 41 mm-es SFF-BP fordított villák kivételes felfüggesztési minőséget biztosítanak, a hátsó lengéscsillapító előfeszítése pedig állítható. Nagy motorokra jellemző tapadás a 110/70R-17 és 150/60R-17 radiális első és hátsó abroncsoknak köszönhetően. Továbbá erős fékerő; a négydugattyús féknyereg 296 mm-es úszó féktárcsába kapaszkodik bele.

Honda CB300R háromnegyedes felvétel elölnézetből, és egy nő, aki a motort nézegeti egy stúdióban.

A létező legletisztultabb motorozás titka

DOHC-vezérlésű, 4 szelepes, indulásra kész. A CB300R motorja valódi kompakt ékkő, amely 27,5 Nm-es nyomatékot ad le 7550-es percenkénti fordulatszámon; csúcsteljesítménye pedig 22,9 kW, 9000-es percenkénti fordulatszám mellett – azaz erős nyomatékot biztosít a kanyarok éles bevételéhez és valódi energiát a száguldáshoz. Hogy a jármű irányítása városi forgalomban még könnyebben menjen, nyomatékhatárolós tengelykapcsoló kezeli a sebességváltót – így egyszerűbb a gyorsítás, a hátsó kerék pedig kevésbé ugrik meg erős fékezés vagy hirtelen lassítás közben. A motor működése is még inkább környezetbarát, valamint EURO5-kompatibilis.

Honda CB300R háromnegyedes felvétel elölnézetből, és egy nő, aki a motort nézegeti egy stúdióban.

Úgy készült, hogy a gazdája méltán legyen rá büszke

Az előrelépést a feltűnő kis részletek kiváló minősége jelenti. A vékony LCD-műszerfalról pedig minden azonnal leolvasható. Az új ülésanyag kényelmes és tartós. A masszivitás érzését fokozó légbeömlők szálcsiszolt alumínium anyaga látványosan elüt a motor, a váz, a lengőkar és az öntött alumínium kerekek sötét fémjétől. A különleges Honda családhoz tartozás jele, a CB felirat ott olvasható a kipufogódobon és az oldalsó burkolatokon. A CB300R más, mint a többi motorkerékpár.