Tájékoztató – A bemutatott képeken a jelenlegi és az előző évi modell vegyesen szerepel.
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES
Az igazi kaland soha nem ér véget
Az új Africa Twin Adventure Sports ES egy egészen különleges modell. A közepes fordulatszám-tartományban nagyobb nyomatékkal rendelkezik, erőteljes gyorsulást biztosítva az előzéshez. A 110/80–19-es gumiabroncsot viselő 19 colos első kerék, az alacsonyabb ülésmagasság és a Showa-EERA™ elektronikus felfüggesztés együttesen kifogástalan közúti kezelhetőséget biztosít. A 24,8 literes üzemanyagtartály teljes kihasználása érdekében pedig új idomzat és szélvédő biztosítja a szélvédelmet a nyeregben töltött hosszú, élvezetes napokon. Pontosan erre épült ez a motorkerékpár.
Nagyobb nyomaték
A folyadékhűtésű, kéthengeres OHC-motor 7%-kal több nyomatékot kapott, így jóval erőteljesebb teljesítményre képes az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Ez azonnal érezhető a gázmarkolat első elcsavarásakor. A magasabb, 10,5:1 sűrítési aránynak, az új szelepvezérlésnek és a megújult szívórendszernek köszönhetően pedig ugyanaz a 75 kW-os (101 hp), illetve közepes fordulatszám-tartományban még annál is nagyobb csúcsteljesítmény áll rendelkezésre. Megújult az elektronikus gázmarkolat (TBW) a még pontosabb vezérlés érdekében. Az új kipufogó pedig nagyobb teljesítményt nyújt, valamint mélyebb, határozottabb hangzással teszi teljessé a motorozás élményét.
Elektronikus felfüggesztés
A 20 mm-rel rövidebb lökethossz, valamint az első és hátsó Showa elektronikus felfüggesztés (Showa-EERA™) már az alapfelszereltség részét képezi. Ez pedig állandó optimális csillapítást jelent. A tökéletes alapbeállításhoz válassza a közepes fordulatszám-tartományt. De ott van még a Hard (kemény) mód is progresszív és túramotorozáshoz, esetleg az utasülés és a csomagok szállításához, a Soft (lágy) mód a könnyű manőverezhetőséghez és az Off-Road (terepezés) mód a felfüggesztés pontos reakciójának biztosításához, amikor a motor nem az aszfalton halad. A User (felhasználói) mód lehetővé teszi a teljes körű testreszabást (álló helyzetben), menet közben pedig váltogatni lehet az egyes módok között, sőt a hátsó rugó előfeszítése is beállítható.
Magabiztos elektronikus vezérlés
A 7 fokozatú Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) – amelynek irányítását egy inerciamérő egység (IMU) végzi a zökkenőmentes beavatkozás érdekében – figyeli a hátsó kerék tapadását, és biztosítja a hajtóerőt közúton és terepen egyaránt. A háromszintű Wheelie Control éppen a kívánt emelkedést biztosítja az első kerékhez, míg a kanyarodás közben működő ABS-sel tökéletesen magabiztos lesz a fékezés. A gépbe négy alapértelmezett vezetési módot – URBAN (városi közlekedés), TOUR (túramotorozás), GRAVEL (aszfaltút) és OFF-ROAD (terepezés) – programoztunk, a két USER (felhasználói) módban azonban teljesen egyéni beállításokat adhat meg, a motorteljesítmény, a motorfék és a HSTC szintjét pedig a személyes preferenciáknak megfelelően állíthatja be.
Dupla kuplungos automata váltó
Az Africa Twin Adventure Sports ES hatsebességes DCT váltóval választható, ami zökkenőmentes, azonnali, automatikus fokozatváltást jelent, így kiválóan alkalmas távolsági motorozáshoz. Egészen megújult, hogy természetes érzést nyújtson indításkor és alacsony sebességnél, a fokozatváltási stílus pedig teljes mértékben testre szabható. A váltókapcsoló kézi vezérlést biztosít, a G kapcsoló (TFT-képernyőn) megnyomásával pedig csökkenthető a tengelykapcsoló csúszása, ami növeli a hátsó kerék tapadását és erejét.
Ez nem minden!
Ez a motorkerékpár mindenhol megállja a helyét, és frissítésével készen áll a nagy távolságok megtételére. A Showa-EERA™ elektronikus felfüggesztés tökéletes csillapításvezérlést kínál, menet közben pedig váltogatni lehet az egyes módok között, sőt a hátsó rugó előfeszítése is beállítható. A 19 colos első kerék nagyobb elülső tapadást biztosít, alacsonyabb súlypont mellett. Az ülésmagasság alacsonyabb, 835–855 mm között szerszám nélkül is beállítható, és magát az ülést is áttervezték, vastagabb, 8%-kal nagyobb felülettel, a 24,8 literes üzemanyagtartály által lehetővé tett nagyobb hatótávolság érdekében. A kényelmet az 5 fokozatban állítható magasságú szélvédő, a fűtött markolatok, a praktikus ACC- és USB-csatlakozók, valamint az okostelefon navigációs alkalmazásainak eléréséhez szükséges teljes körű csatlakoztathatóság biztosítja.
A kalandtúra lényege
Menetkész tömeg (MT)
243 kg
Állítható ülésmagasság
835 mm
Első kerék
19 colos
Hatótáv
509 km
Kiváló színek
Nézzen körül alaposan, és válassza ki azt, amelyiket a sajátjának érzi!
- Pearl Glare White Standard
- Matte Iridium Gray Metallic Standard
Alakítsa a saját képére
Konfigurálja motorkerékpárját: válasszon hozzá kiegészítőcsomagot.
Honda Motorcycles alkalmazás
A Honda Motorcycles Europe alkalmazással a saját ízlése szerint alakíthatja Honda motorját. Nagyon egyszerű! Válassza ki a kívánt motorkerékpárt, majd a színt. Az AR funkcióval akár azt is megnézheti, hogyan mutatna az Ön garázsában! A beépített kiegészítőkatalógusnak köszönhetően bármilyen kiegészítőt hozzáadhat a modellhez. A Honda Motorcycles Europe YouTube-csatornája is bekerült az appba, így Ön szabadon válogathat az érdekes videók között.
Letöltés iOS-re Letöltés AndroidraHonda Adventure Roads 2024
Ideje ismét útnak indulnunk: ezúttal Marokkóba kalauzoljuk el Önöket. Az Africa Twin visszatér a gyökereihez, és bejárja az előző Dakar-rali útvonalát. 10 nap, 30 motoros: vágjon bele a közepébe!