- Több mint 60 győztest, illetve nagyon ajánlott kereskedőt díjazott a Honda 2024-ben a Yūshū elismerési rendszer keretein belül
- A program eredetileg a legjobb ügyfélélményt nyújtó európai személygépkocsi-kereskedésekre összpontosított, tavaly azonban már bizonyos térségek motorkerékpár-szalonjait is értékelték
- A Yūshū-értékelések alapját a vásárlói visszajelzések adják, ezek segítenek azonosítani azokat a kereskedéseket, melyek az értékesítést és a vevőszolgálatot illetően a legmagasabb színvonalon állnak
- 2025-ben új kategóriát hirdet és díjátadó gálát szervez a Honda
Nyilvánosságra hozta a Yūshū díj 2024-es győzteseinek listáját a Honda. A valós vevőértékeléseken alapuló rendszert azért hozta létre a vállalat, hogy elismerhesse és díjazhassa legjobb vásárlói élményt nyújtó európai márkakereskedéseit.
A program 2022-es európai indítását követően egyre több személygépjármű- és motorkerékpár-kereskedést vontak be a márka döntéshozói, 2024-ben már nem kevesebb, mint 63 győztest avattak, illetve soroltak a nagyon ajánlott kategóriába.
A Yūshū-rendszer felismeri és elismeri a kereskedői teljesítményt, amelyet a Honda Customer Satisfaction Index (H-CSI) segít értékelni. A kezdeményezés célja, hogy „meghallják a vásárlók hangját”, ezáltal a lehető legmagasabb szinten szolgálhassák ki az ügyfelek igényeit.
Érdekesség, hogy 2025-ben egy új, izgalmas kategóriában is győztest hirdet a márka. Ezt a díjat az értékesítés és az aftersales, azaz a vevőszolgálat területén tanúsított kiválóságért ítélik oda a Honda döntéshozói, a díjat pedig a vadonatúj díjkiosztó gálán adják át.
Hans de Jaeger, a Honda Motor Europe vezető alelnöke így nyilatkozott: „Igazán lelkesítő élmény a Yūshū harmadik évének eredményeit böngészni, s látni, hogy mennyi értéket adtak át kereskedéseink az európai vásárlóknak az elmúlt 12 hónapban. A Hondánál a vevő áll a középpontban, és elkötelezett, szakmailag felkészült kereskedéseink szavatolják a pozitív ügyfélélményt, illetve a hosszan tartó vásárlói elégedettséget. Elismerési rendszerünk továbbra is összekapcsolja és inspirálja kereskedőinket, ilyenformán azon célunk elérését is elősegíti, hogy kimagasló ügyfélelégedettséget érjünk el. A 2024-es év győzteseinek és nagyon ajánlott kereskedéseinek egyaránt gratulálok, már várom, hogy 2025-ben ezekre a sikerekre építkezhessünk.”
A Yūshū japánul kiválóságot jelent, így azon kereskedések kaphatják meg, amelyek valóban sok „Általános elégedettség”-pontot szereznek, továbbá erősen elkötelezettek és azonosulnak a Honda kedvező árakat, kiváló minőséget és maximális vevőelégedettséget előtérbe helyező, világszerte képviselt gondolkodásmódjával.
A háromszoros Yūshū díj-győztes Honda Garage Lavrysen (Laakdal, Belgium) képviselője elmondta: „Több mint 60 éve, 1963 óta vagyunk a belga Honda-kereskedőhálózat tagjai, családi vállalkozásunkat már a harmadik nemzedék viszi előre. Így aztán vásárlóink többségét gyermekkorától ismerjük, és egészen addig segítjük a közlekedésben, míg be nem fejezi az autóvezetést. Mindig is arra törekedtünk, hogy napról napra a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk. Baráti, sőt már-már családi a viszony ügyfeleinkkel, alighanem ennek köszönhető, hogy 2022-ben, 2023-ban és 2024-ben is elhódítottuk a Yūshū díjat.”