Honda CRF450RX off-road pályán, motorozás közben.

MINDENRE KÉSZEN ÁLL

Az új CRF450RX alacsony fordulatszámon is nagyobb nyomatékra képes, és a gyári HRC-versenyzők specifikációinak megfelelő vázzal rendelkezik. Az endurókra jellemző felszereltségnek köszönhetően pedig a terepen is megállja a helyét, erről gondoskodik a nagyobb üzemanyagtartály, a 18 hüvelykes hátsó kerék és az oldaltámasz. Egyedi motorkialakítás és felfüggesztési beállítások teszik teljessé a képet. A legjobb terepjáró gépünk, amely bármilyen helyzetben bevethető.

Honda CRF450RX sziklás úton, motorozás közben.

MEGÁLLÍTHATATLAN

Ragadja meg a lehetőséget! Tudjuk, hogy képes rá. Ezért választotta a CRF450RX modellt. A motorblokk? Lenyűgöző. Minden részletében hihetetlenül erős. Egyenletes működése azonban nem meríti ki a motorost. A váz? Tapadást és kiváló kezelhetőséget kínál, és közben elnyeli az erős – és a gyengébb – ütéseket. Egész nap. Ahogy Ön is. Hiszen ezért döntött a CRF450RX mellett. Együtt megállíthatatlanok.

Honda CRF450RX terepen.

Vezessen gyorsabban, kevesebb erőfeszítéssel, hosszabb ideig!

A HRC megerősítette a 449,7 köbcentis Unicam motorblokkot, és a használhatóságán is javított. A szűkebb szívójáratok, a hosszabb levegőjárat és a kisebb, 44 mm átmérőjű pillangószelepház gyorsabb gázáramlást biztosítanak, így az alsó fordulatszám-tartományban is nagyobb nyomaték érhető el. Az új szelepvezérlés (egyenesen Tim Gajser 243-as számú MX gépéből), valamint a befecskendezés és a gyújtás ECU-beállításai egyenletes teljesítményt és pontos reakciót tesznek lehetővé.

Honda CRF450RX terepen.

Páratlan kezelhetőség

Könnyű alumíniumváza új, a gyári csapat által kidolgozott, kiegyensúlyozott merevségegyensúlyt kínál, az új acél motorfüggesztőktől kezdve a 2 mm-rel vastagabb első vázcsuklón át a rugóstag felső bekötési pontjáig. Az eredmény egy stabil váz, amely remek első tapadást és villámgyors kanyarodást tesz lehetővé. A felfüggesztés fejlesztései közé tartozik a magasabb, 56 N/mm-es rugóállandójú, erősebb csillapításra képes Showa rugóstag. A 49 mm-es USD-villákhoz új csillapítási beállításokat dolgoztunk ki.

Honda CRF450RX terepen.

A terepezés nagymestere

Az új grafikus elemek jelzik, hogy a HRC mindent beleadott ebbe a motorba, a minimalista idomzat pedig maximális mozgásszabadságot biztosít, és könnyen eltávolítható – így megkönnyíti a karbantartást. A 8 literes műanyag üzemanyagtartály hosszabb menetidőt tesz lehetővé, a kovácsolt alumíniumból készült oldaltámasz pedig szépen el van rejtve. A Renthal Fatbar kormány kényelmes, négy irányban állítható (a tökéletes üléspozíció megtalálásához), emellett csuklóvédők találhatók rajta a kezek és a motorkarok védelme érdekében. 

Honda CRF450RX terepen.

Minden a haladásról szól

Az elektronikai csomagot úgy terveztük meg, hogy a motoros teljes körű irányítást gyakorolhasson a gázmarkolatról. A HSTC három beállítási szintet kínál a hátsó kerekekhez, így a szűk kanyarokban és a csúszós, saras terepen egyaránt ideális társ (és ha szeretné, ki is kapcsolhatja). A motorüzemmód-választó gomb (EMSB) átalakítja a teljesítményt és a nyomatékot, attól függően, hogy sima motorozásra vagy inkább agresszivitásra vágyik. A HRC-rajtvezérlés pedig 8250, 8500 és 9500 fordulat/perc sebességen aktiválódik a tökéletes startoláshoz.

Görgetés