Soichiro Honda sikerre ítéltetett. Arra törekedett, hogy egyre jobb termékeket állítson elő, ezért folyton újításokon törte fejét, illetve tesztelte a már formát öntött innovációkat. Az volt az álma, hogy segít az embereknek jobb, boldogabb életet élni, ez motiválta teljes pályafutása során.
Álmai és ambíciói nem hagyták Soichiro Hondának, hogy Japánban maradjon, ahogy a vállalat nőtt, úgy terjesztette ki tevékenységét más országokra is, beleértve például Belgiumot, ahol 1963-ban indult meg a Honda-gyártás. Ez volt a globális térnyerés első lépése, az áttörés, ami lehetővé tette, hogy a Honda világszerte segítse az embereket.
1964-ben, a német GP-n bemutattuk első teljesen saját fejlesztésű F1-es versenyautónkat. Ezzel egy hihetetlenül izgalmas, megannyi korszakalkotó ötletet felszínre hozó periódus vette kezdeték, melyet olyan nevek fémjeleztek, mint Surtees vagy Brabham, sőt később, az aranyévekben Prost, Senna, Piquet és Mansell is csatlakozott a prominens társasághoz.
Az S2000 első prototípusa nem igazán nyerte el vezetőmérnökünk, Shigeru Uehara tetszését. Visszaadta a kulcsokat és így szólt: „Ez a legjobb, ami telik tőletek?” Finoman szólva nem volt boldog, egy évvel később azonban már más volt a helyzet...
Nagy dolgokat mindenki el tud képzelni, a különbséget az adja, hogy van, aki meg is valósítja álmait.